Supersociedades mega yüklenici Pedro Contecha'nın yeniden örgütlenmesini reddetti, neden?

Nessie

New member
Son beş yılda yaklaşık 300 milyar dolarlık sekiz yol sözleşmesi alan mega müteahhit Pedro Contecha, Supersociedades'ten ipucu istedi şirketinizin borçlarının yeniden düzenlenmesini talep etmek Ingeneiería de Vías SAS Kuruluş, talebin ilgili yetkiler olmaksızın üçüncü bir taraf adına gönderildiği gerekçesiyle talebi reddetmiştir.


Contecha soyadı, Mayıs 2023'te eski Ulaştırma Bakanı Guillermo Reyes'in heyelan gibi acil durumlara ulaşmak için kullandığı bazı özel uçuşlar sonucunda duyulmaya başlandı; yani işlevlerine uygun olarak.


HK-4784G uçağının tescili Ingeniería de Vías şirketinin adınadır. Fotoğraf:Fotoğraf: Sağlandı


Kullandığı uçak, sermayesi tam da bu nedenle büyüyen mega müteahhidin adınaydı. Devletle karayolu altyapısı konularında anlaşmalar.

Contecha, yalnızca eski bakana değil aynı zamanda sözleşme yaptığı ana kuruluş olan Invías'ın eski yöneticisi Juan Alfonso Latorre'ye de yakın. 27 Eylül'de Şirketler Müfettişliği nezdinde şirketinin yeniden düzenlenmesini talep etti.

Bu, “durma veya ödeme yapamama tehlikesi” durumundaki şirketler için düşünülen yollardan biridir. Amaç, şirketi korumak ve ticari ve kredi ilişkilerini normalleştirmektir.


Guillermo Reyes, Contecha uçağıyla Popayán havaalanına vardıktan sonra. Fotoğraf:Twitter: @MinistroReyes


Temyiz, mühendis Contecha'nın açık talimatı üzerine Deissy Díaz tarafından yapıldı. Ancak Super'e göre sunulan belgelerde hiçbir yetki eklenmedi Böyle bir gücü gösteren bir belge ya da “talebin uygun bir kişi tarafından sunulduğuna dair bir akreditasyon.”

Firma, talebin doğrudan veya bir avukat aracılığıyla yapılabilmesine rağmen bu durumda iki seçeneğin de akredite olmadığı konusunda uyardı.

Kuruluşun dikkate aldığı bir diğer husus, “mesajda, kuruluşa izin verecek hiçbir belgenin sunulmadığı” gerçeğiyle ilgilidir. borçlunun türü ve gerçek kişinin iflas rejimine tabi olup olmadığı”.


Şirketlerin Denetimi. Fotoğraf:CEET


Hem avukattan belge alınmaması hem de şirket üzerindeki etkiyi gösteren bilgilerin 'borçlunun telafi edebilmesi' için sınırlı olması nedeniyle oluşan bu usul hataları, Müfettişliğin talebi reddetme kararı almasına neden oldu.

Sözleşmeler


Sadece son beş yılda, 2018 ile 2023'ün ilk ayları (özel uçak skandalı yılı) arasında, EL TIEMPO devletle yaklaşık 300 milyar peso tutarında sekiz sözleşme imzaladı ve bu sözleşmelerin üçü doğrudan sözleşme yoluyla imzalandı ve beşi halka açık ihaleyle.

Bu nedenle kamu kayıtlarında yeniden düzenleme talebinde bulunmak için büyüteç de desteğin üzerine yerleştirilmiştir. Contecha, Mali İşler Bürosu'ndan alınan vergi kayıtlarıyla birlikte görünmüyorBaşsavcılığın disiplin memurları veya Genel Muhasebe Bürosu tarafından yönetilen Devlet Temerrüde Düşen Borçlular Bülteni'nde yer almıyor.


El Dorado'daki kimliği belirlenemeyen ceset gerçeği Fotoğraf:


SARA VALENTINA QUEVEDO

Haber Başyazısı